Youtuberın gözünden Akyazı

Hiç yorum yok


Sosyal medyada 1 milyon 740 bin takipçisi olan Saniye rumuzlu youtuberın, Akyazı'da ki 30 gününü kayda alıp paylaştığı görüntü büyük ilgi gördü.

Saniye rumuzlu Akyazılı youtuber, Akyazı'da geçirdiği internetsiz 30 gününü kayda alan bir görüntü hazırladı.   İlçe sokaklarında ve çarşıda dolaşan youtuber çay ocağında başka bir fenomenle buluşup maç izledi. İlçedeki bir düğüne katılıp akşam yemeğini bedavaya getirdi.   Spor salonuna giden bisikletle Keremali Yaylası'na çıkıp yıldızları izleyen youtuberın Akyazı'da geçirdiği 30 günün kesitler halinde yer aldığı görüntü, Youtube'da 2 milyondan fazla izlendi.  


 Youtuber Akyazıdaki günleri için, "8 kilo verdim, 4 kitap bitirdim, piyano öğrendim, bolca gezdim, dağda ölüyordum artık kedim var, yeni şapkam var. Akyazı ile özdeştim, halen arkadaşım yok ve en önemlisi ilk defa yaşıyormuş gibi hissettim. Evden çıkıp çimene dokunduğunda sınırsız potansiyeli yaşamı daha çarpıcı hissediyorsun." ifadelerini kullandı.   İşte Milyonlarca kişinin izlediği o görüntü


Hiç yorum yok

Yorum Gönder