Okul Müdür yardımcısı kız öğrenci ile arabada basıldı

Hiç yorum yok


 Zonguldak'da bir okul müdürlüğü bölgesi ile basıldı.Olay Alaplı'da eğitim için geldi. Borsa İstanbul Mesleki AnadoluLisesi Müdürlük ve Teknik Eğitim bölümündeki eğitim gören kız öğrenci ile arabada yakalandı.

Olay bu hafta içi ilçedeki bir çay bahçesinin içinde.

Müdür yardimci park halindeki resimdeki yardimcilari araca yaklastiginda i̇stenilen arabasını görmüş.

iddiaya göre durumu fark eden bölge içinde kızdan atıp kaçarken arabasının ayağını di, arana çarptı.Olaydan sonra eğitimleri öğretmenden yardımlardan eğitim eğitimi müdürüne anlattı. Yine iddiaya göre okul müdürü, yardımcısını korudu. Kazadan dolayı maddi kayıplarının karşılanacağını söyledi.

Müdür yardımcısı EM Milli Eğitim Bakanlığı ile CİMER'e şikayet edildi.

Evli öğretmenin kullandığı sınıftan bu yana kız öğrencilerinden olduğu gibi eşini boşayıp onunla evlenmeyi sever.

Aile, müdür yardımcısından oldu

Hiç yorum yok

Yorum Gönder